In this section I want to group the sympathizers for the trip by truck or on vehicles designed for special trips, in fact each vehicle has its affinity with the owner and his personality, especially if this was done 1 to 1 by the owner. Who opts for a finished vehicle with some personal modification, who opts for a simple but practical variant, who does not neglect neither luxury nor value in materials, each has its own why.

SAURER 6DM
Cilindrata
Cilindri
Carburante
Raffreddamento
Potenza
Frizione
Trazione
Consumo
Alessio Guscetti
11950 cm3
6 cilindri in linea
Diesel
Liquido
320PS / 1300Nm
Convertitore di coppia con frizione e retarder
4x4 permanente (bloccaggio centrale e
posteriore)
35l/100Km - 45l/100Km

Unimog 1250L doka
Cilindrata
Cilindri
Carburante
Raffreddamento
Potenza
Frizione
Trazione
Consumo
Stefano Scapozza
5955 cm3
6 cilindri in linea
Diesel
Liquido
125PS
Frizione normale
4x4 permanente (bloccaggio centrale e
posteriore)
30l/100km

SAURER 2DM
Cilindrata
Cilindri
Carburante
Raffreddamento
Potenza
Frizione
Trazione permanente
Silvano Bianchetti
8100 cm3
6 cilindri in linea
Diesel
Liquido
135PS / 490Nm
A disco a secco
4x4 (bloccaggio centrale e posteriore)

SAURER 6DM
Cilindrata
Cilindri
Carburante
Raffreddamento
Potenza
Frizione
Trazione
Consumo
Paolo Pergetti
11950 cm3
6 cilindri in linea
Diesel
Liquido
250PS / 1060Nm
Convertitore di coppia con frizione e retarder
4x4 permanente (bloccaggio centrale e
posteriore)
35l/100Km - 45l/100Km